Postup při reklamaci

NBdily.cz

 

Postup při reklamaci

Jak a kde zboží reklamovat

Pro rychlé a efektivní vyřízení Vaší reklamace doporučujeme zanést reklamované zboží na naši pobočku, kde s Vámi náš personál vše ochotně vyřeší.

V případě, že k nám nemůžete zboží zanést osobně, můžete jej též na naši pobočku zaslat prostřednictvím libovolné dopravní společnosti.

Hodláte-li reklamované zboží zasílat skrze dopravní společnost, postupujte dle následujícího návodu:

  1. Reklamované zboží pečlivě zabalte, aby při jeho dopravě nedošlo k dalšímu poničení
  2. Ke zboží přiložte zprávu (viz reklamační formulář níže) obsahující tyto údaje:
  • Vaše jméno a příjmení
  • Korespondenční adresu
  • Kontakt (email / Telefoní číslo - není povinné)
  • Název zboží
  • Množství zboží
  • Číslo dokladu
  • Datum nákupu
  • Přesný popis vady zboží
  • Preferovaný způsob vyřízení reklamace (Oprava / Výměna / Vrácení peněz)
  • Váš podpis (slouží jako identifikace i jako souhlas s reklamačními podmínkami)

* Pro přiložení zprávy můžete využít náš reklamační protokol (viz níže), nebo můžete zprávu vytvořit sami. Rozhodnete-li se využít náš reklamační protokol, vyplňujte jen výše uvedené údaje.

Průběh a vyřízení reklamace

Po přijetí zboží na reklamaci obdržíte reklamační formulář, obsahující všechny náležitosti a číslo Vaší reklamace. Pokud budete zasílat reklamované zboží dopravní společností, obdržíte reklamační formulář skrze Vámi uvedenou emailovou adresu, hned po přijetí na naší pobočce.

Reklamační doba činí maximálně 30 dnů, počínaje od následujícího dne od přijetí reklamace.

Po vyřízení Vaší reklamace budete kontaktováni o způsobu vyřízení a možnosti převzetí reklamovaného zboží a to prostřednictvím uvedeného kontaktu.

Pro rychlé vyřízení při převzetí reklamovaného zboží / vrácení peněz důrazně doporučujeme dostavit se s Vaším reklamačním formulářem nebo s uvedeným číslem reklamace.

Kontakty

V případě jakýchkoliv nejasností ohledně reklamačního procesu či v případě problému s Vaší reklamací nás prosím kontaktujte skrze emailovou adresu reklamace@nbdily.cz (viz formulář níže) nebo na telefoním čísle 774 994 224.

Adresa pro zasílání reklamací:

NBdily.cz

U Krčské vodárny 1134/63

Praha 4 – 140 00

Napište nám

(povinné)